مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 19:452020-08-13اقتصادي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 23 مرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، علی اصغر چاغروندی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام با اشاره به طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی، گفت: تاکنون 300 درخواست در استان ثبت شده است.

وی افزود: تمامی مراحل ثبت نام و اجرای طرح دوگانه سوز کردن خوردروهای عمومی استان ایلام رایگان است و مالکان خودروهای تاکسی عمومی، وانت بارها، نیسان و کامیونت می توانند با مراجعه به سامانه gcr.

niopdc.

ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ناآشنایی با ضرورت پرداخت مالیات مانع تحقق درآمدهاست جهانگیر رستم زاد سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، اظهار داشت: ناآشنایی مردم با ضرورت پرداخت مالیات و هزینه کرد آن یک مشکل اساسی در عدم تحقق درآمدهای مالیاتی است.

وی افزود: پرداخت مالیات در بحث آموزش، درمان، زیرساخت های اساسی و عمران و توسعه کشور کارساز است اما شفاف سازی و اطلاع رسانی در این زمینه صورت نگرفته است.

پایان دوازدهمین تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز ایلام مسعود مرشدی رییس تعمیرات اساسی شرکت پالایش گاز ایلام از پایان موفقیت آمیز دوازدهمین تعمیرات اساسی این پالایشگاه در مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: بیش از یک هزار و 300 تجهیز توسط متخصصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام